Ni gamla läsare ser nu att vi bytt blogg, eller rättare sagt bytt till en annan sida.. Weebly kändes helt enkelt enklare och bättre än Wordpress som vi tidigare bloggade på.. Våran gamla blogg kommer ligga kvar men det är alltså här vi kommer att fortsätta blogga..

Mycket har hänt sen sist.. Jag har hunnit bli hela 8 månader, snart 9 och fått min första löpning, är fortfarande inne på den.. Har blivit en mycket lugnare hund nu när jag börjat löpa, mat är jag sugen på jämt.. Har lugnat ner med buset, vill mest bara ligga och softa, men om någon erbjuder sig att leka med mig så tackar jag inte nej.. ;) 



Leave a Reply.

    Lilja

    En 8 snart 9 månaders Akita valp.. Här får du läsa om hennes vardag och uppståt här i Korva..

    Arkiv

    August 2012
    July 2012

    Kategorier

    All